emelievidberg

Värmande hoppträning

Kategori: Max Timotej

Idag var det dags att hoppträna igen men på egen hand. Joakim följde med mig till stallet för att hålla mig sällskap och för att hjälpa till. Det var väldigt varmt när vi väl stod i paddocken och skulle börja, så till nästa gång ska jag kanske hoppträna framåt kvällen istället för att det inte ska bli så jobbigt för oss båda. 
 
Max skötte sig som vanligt jätte bra, han var väldigt springig i början och "rusade" efter varje hinder och det kändes som om jag inte heller tog mig i kragen och red på riktigt. Efter ett tag när jag själv märkte hur det var sa jag till mig själv på skarpen och rättade till sakerna istället. Mot slutet kändes det mycket bättre och han hoppade jätte bra. 
 
Joakim tog även några bilder såklart som jag tänkte visa för er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: