emelievidberg

Att gå upp tidigt är som att få en extra dag

Kategori: Min vardag

Igår började jag min dag med att sitta ute i solen i ca 2 ½ timme och läsa i boken som jag fick av Malin & Julia i födelsedagspresent. Läste halva boken på den tiden så det blir att shoppa fler böcker i sommar nu när jag väl har tiden att läsa. Såklart hann jag bli lite röd/brun men inte så värst eftersom jag satt ute vid 9-tiden. 
 
Efter lunch kom Kimman hit och hämtade upp mig. Det blev en runda på Hööks där jag köpte impregningering till alla täcken som jag har tvättat för två veckor sedan. Därefter gick vi in på Willys för att handla lite energidricka och något gott att äta. Efter det åkte vi iväg för att kolla en badplats som vi inte riktigt visste var den låg. Men efter ett tag hittade vi den och det var helt underbart! Så dit ska vi idag för att sola och bada :)
Idag började Joakim 9 istället för 7 så vi kunde gå upp samtidigt och äta frukost tillsammans. Dock varade det ju inte så länge eftersom han ändå åkte ganska tidigt (strax efter 8). Dessutom jobbar han till 18 idag så därför passar det bra att vi, jag & kimman, ska iväg och bada hela dagen så att jag inte bara sitter innne. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: