emelievidberg

Ett hus på landet

Kategori: Min vardag

Resan hem till Joakim gick bra trots alla väskor som jag hade med mig. Jag satt där djur är tillåtna och där fanns även 6 hundar som inte var så glada på varandra. Dock var det mindre smarta ägare som inte tänkte på att flytta sig till ett annat säte då det fanns andra lediga. 
 
Hur som helst så gjorde vi inte så mycket första dagen mer än att äta kvällsmat, plocka fram kaninburen, bada och mysa framför tv:n. Vi gick och la oss tidigt eftersom Joakim går upp 5 varje morgonen och jag sov gott fram tills klockan var lite innan 9. 
 
Kimman kom senare på besök och vi hade en lång pratstund ute i solen (i flera timmar) samtidigt som vi varierade oss med att ta en promenad med hundarna och äta lite lunch. Det var väldigt trevligt med sällskap och vi har redan planerat saker som vi ska göra under sommaren - det ska bli så grymt bra :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: