emelievidberg

Kvällsfunderingar

Kategori: Funderingar

Hej på er!
Jag har börjar fundera lite på att flytta bloggen till fames.se istället. Jag gillar blogg.se väldigt mycket men jag har svårt för att skapa en personlig blogg och jag känner inte riktigt för att fortsätta blogga när allt bara ser så tråkigt ut. Dessutom känner jag för att ändra om lite, jag behöver lite ombyte och variation. Jag har redan börjat flytta över så smått, men det kommer att ta sin tid då jag måste få över 1447 inlägg till den nya bloggen. Någon som vet hur man kan göra det på ett smidigt sätt? :)  Än så länge har jag flyttat över 32 inlägg som jag skrev i november och december 2011, egentligen står det inte så mycket i dessa inlägg, men det skulle vara väldigt tomt att börja om från noll. 
 

Kommentarer

  • Nellie säger:

    fin bild!.

    2015-09-11 | 18:30:34

Kommentera inlägget här: