emelievidberg

Falsterbo Horse Show 2013

Kategori: Häst

Eftersom vi lade oss ganska sent på lördagen var det inte roligt att sen gå upp vid 8-tiden på söndagen. Men eftersom vi skulle till Falsterbo så klagade jag inte allt för mycket. Vi fick stressa ganska mycket för att hinna med den bussen som vi skulle åka med men vi hann. I Malmö skulle vi byta buss och såklart var den överfull, så vi fick stanna och hoppa på en annan buss :) Nästa en helt egen buss på väg till Falsterbo gillas. 
 
Vi var framme i Falsterbo halv elva och då gick vi runt lite bland affärerna och kollade lite. Eftersom resan tog ett tag blev vi hungriga ganska snabbt och då åt vi den pastasalladen som jag brukar göra, musigt och med rätt sällskap blir den tusen gånger bättre. Vi kollade vidare på lite hoppning, voltige och dressyr innan vi fortsatte gå runt bland affärerna igen. 
 
Det var lite väl blåsigt och kallt faktiskt och alla frös trots att vi hade långbyxor och jackor på oss - men jag är ändå riktigt nöjd med allt under hela dagen. Mina inköp ska jag visa i ett annat inlägg och kanske kommer även lite bilder från när vi har sakerna på oss :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: