emelievidberg

Jag ska döpa honom till Silver - vilket bra namn!

Kategori: Min vardag

Igår efter att jag hade slutat jobba red jag ut på Max. Det blåste ganska mycket så jag frös i början med det blev bättre sen. Som vanligt var han mest taggad på galoppen och igår var jag tvungen att fråga honom om jag har en galoppör till häst ^^ 
 
 
När klockan blev lite mer så kom Malin och Julia hem till mig. Vi gjorde tacos tillsammans och pratade massor om helgen då vi ska vara iväg hela tiden :) Efter maten tog vi bussen till stan för att kolla på bio, The Lone Ranger. Filmen var riktigt bra och väldigt rolig. Johnny Depp var grym som vanligt och andehästen som var med var bäst :) Eftersom filmen handlade lite om skurkar som hade tagit en massa silver och hästen var en skimmel fick den namnet Silver. Gillar då Johnny Depps kommentar om att Silver var ett bra namn. Måste helt klart rekomendera denna filmen och det kommer nog bli en sådan goding som man kan se om och om igen :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: