emelievidberg

Vänd ansiktet mot solen, så faller skuggorna bakom dig.

Kategori: Min vardag

(Jag hatar att rubriken går omlott...)
 
Då har det redan hunnit bli onsdag igen (och snart även torsdag). Det har varit en lång dag för mig med många lektioner men även en lång håltimme eftersom kommunikationslektionen var inställd. Jag åt lunch med Julia då och sen försökte jag plugga lite matte och jag hann med en hel del. På idrotten hade vi orientering och jag sprang med Julia. Det kändes bra och vi båda tyckte till en början att det skulle gå bra men det gjorde det inte. Vi hade en övertid på 2 minuter och ja, jag vågar nästan inte berätta vilket betyg jag fick. 
Skrev även kursprov på tyskan idag och det gick faktiskt helt okej så lite nöjd är jag med min insats ändå. Cyklade hem runt fyra och fixade lite saker hemma. Duschade, städade till kaninen och åt innan jag satte mig ner för att plugga ännu mer matte. Tre timmar, det var allt jag orkade med så nu sitter jag här istället och kopplar av. Tänkte faktiskt snart gå och lägga mig så att jag är riktigt pigg och utvilad inför 4 timmars matteprov imorgon. 
 
Annars har inte mycket hänt i mitt liv förutom att jag har satt godisförbud åt mig själv och får inte äta något godis innan jag fyller år. Tänkte att jag börjar sätta ett kortsiktigt mål och ser hur det går, om det funkar är det bara att fortsätta, annars sänker jag det till att jag får äta på lördagar men inte annars :) 
 
Vi hörs. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: