emelievidberg

Tråkväder

Kategori: Min vardag

Köra, plugga, köra, plugga, sova, köra. För tillfället känns det som om mina dagar består av att övningsköra varvat med att plugga inför de sista proven och inlämningar innan sommarlovet. Idag övningskörde jag i två timmar och tränade på att fickparkera, backa runt hörn och sicksackvända på en väg. Det gick väldigt bra men samtidigt är det svårt att köra med vår bil då den är mycket större än körskolans. När jag kör med den går allt superlätt och den får plats överallt, men idag när jag skulle fickparkera var det inte lika lätt men det gick :) 
 
Imorgon är det en lång skoldag och jag ska försöka vara effektiv och göra matte & engelska, och även plugga körkortsteori. Lärarna älskar ju att ösa med med lite saker nu såhär innan vi ska sluta så det är bara att bita i det sura äpplet och ge järnet fram till sista skoldagen. 
Vi hörs och ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: