emelievidberg

Sovmorgon

Kategori: Min vardag

Idag erbjöd sig min medryttare att ta hand om Max så jag fick en helt ledig fredagkväll - väl behövligt. Dessutom erbjöd hon sig även att mocka, fodra och ta utsläpp imorgon vilket även innebär sovmorgon för min del - så skönt! 
 
Imorgon ska jag iväg till Furulund för att kolla på Jaguarer (bilar alltså), och äta lunch med vår familj och en annan familj. Därefter ska jag hem och rida min pålle och ja, sen blir det väl en vanlig lördagkväll. 
 
På söndag är det ponnyridning och jag ska gå runt där i två timmar så hoppas vi skramlar ihop lite pengar. 
 
Har pratat lite med Joakim om han ska komma hit till min födelsedag men vi vet inte riktigt vilken dag som passar bäst. Men hur mysigt är inte det att vakna upp med sin älskade på sin födelsedag? :)
Ha en trevlig fredagskväll, nu ska jag vara osocial och lägga mig för att sova. Godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: