emelievidberg

Soligt

Kategori: Min vardag

Ibland har jag tur. Idag hade jag endast en lektion mellan 11.55 - 12-55, lyx - ja!
Innan jag började cyklade jag ner till stan och köpte avmaskningsmedel till Max och till den ena katten i stallet som har magrat av vädligt mycket nu. 
 
När jag cyklade hem ringde min halvsyster mig och frågade om jag ville hänga med och bada - och jag svarade ja då vädret idag är helt underbart. Så jag cyklade hem och mellanlandade innan jag cyklade till stallet för att ge Max avmaskningen innan jag cyklade hem igen. Packade badväska och cyklade iväg. Vi åkte till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på med det ligger iaf vid södra sandby. Har varit där en gång tidigare med då badade jag inte. 
 
Det var riktigt kallt i vattnet men jag badade ändå - trots att jag är en riktigt badkruka. Jag hade med mig lite fika som vi mumsade på innan vi sen åkte hem. Nu ska jag bara ta det lugnt för resten av kvällen. 
Vi hörs! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: