emelievidberg

Nervös?

Kategori: Max Timotej

Vad hände med Emelie-cool som aldrig blir nervös? Imorse när jag vaknade kände jag bara hur fjärilarna spökade runt i magen på mig och jag var tvungen att gå upp, jag mådde på tok för dåligt för att ligga stilla. Nu är det värsta borta och jag kallsvettas bara lite, men varför? 
 
Jag hoppas i alla fall att Max tänker skärpa sig med mig idag och ha alla fyra i marken istället för i luften. Tror att detta kommer vara det största arrangemang jag och Max har varit på så jag får verkligen vara försiktig med honom. Säkerheten går före allt så därför hoppas jag att han sköter sig så att jag faktiskt får hoppa mina två rundor. 
 
Igår red jag och Erica ut för att lugna ner nerverna. Max var då jätte fin och det hoppas jag att han är idag med  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: