emelievidberg

Nanana

Kategori: Min vardag

Vad ska ni göra i helgen? Jag har min helg ganska planerad som vanligt. 
 
Fredag: Åka till Eslöv för att handla spån och mat till Baxter (Joakims smeknamn på Max). Om jag hinner ska jag även köpa födelsedagspresent till Julia som kommer vara från både mig och Malin. Därefter får jag se vad jag känner för, antingen cyklar jag till stallet för att motionera Max eller så stannar jag hemma och låter honom vila idag. 
 
Lördag: Ska åka till Tosselilla som ledare för barnen i stallet. Vi är totalt 14 stycken som ska åka dit. Vädret ska bli ganska dåligt imorgon men jag hoppas ändå på lite solsken så att jag slipper allt regn. När vi kommit hem från Tosselilla ska jag rida Max och sen det blir tv-tittande för mig del. 
 
Söndag: Måste plugga massor till det tyska muntliga och även till danskaprovet som jag har på tisdag. Jag har även in och utsläpp av hästarna och Max ska ridas. Lite andra småsaker ska också fixas, precis som vanligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: