emelievidberg

My day

Kategori: Min vardag

4 timmar matteprov - äntligen över och jag kan sluta stressa upp mig. De två första timmarna skulle vi räkna utan miniräknare och det gick riktigt kasst för min del. Små enkla saker fick jag fel på så vet att jag har tappat massor med poäng redan där. Vi fick en timme på oss att äta, men halva tiden stod vi i matkön för att alla hade såklart skrivit prov... Hur som helst, till min lättnad, gick den andra delen (d) mycket bättre. Vanliga uppgifter som ska kluras lite extra på - helt i min stil :) 
 
Nu är det bara lite småsaker kvar, som muntligt i matte, tyska och engelska. 
 
Efter skolan begav jag mig till stallet där jag höll i ponnyridningen och pysslade lite extra med Max. Han har börjat se skabbig ut i pälsen igen och lite vet jag att det beror på att han bråkar med Gunvald, men uppe vid manken börjar det lossna päls på en konstigt sätt :/
 
När jag var klar i stallet övningskörde jag i stan och tränade på att göra exakt rätt i varje sväng med växling, broms, bilens position osv. Blev en ganska lång runda innan vi avslutade med att handla som vi alltid gör varje torsdag. 
 
Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli riktigt skönt med helg - som vanligt
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Det kanske är som Pave, det där med att hår lossnar från manken? Jag vet inte om du kommer ihåg, men Pave har en liten fläck mitt på manken där håret inte är som på resten av kroppen. I hans fall kan det vara täckena eller något annat som har skavt bort håret :)

    Svar: Jo jag kommer ihåg den biten men det här är nja, lite annorlunda hehe ^^Täcket kan det inte vara eftersom han inte har täcke längre och detta uppkom efter att han slutat ha täcke på sig. Men jag ska se om det blir bättre :)
    Emelie

    2013-05-24 | 06:07:30
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: