emelievidberg

Min valborg

Kategori: Min vardag

Min valborg blev precis som planerat. Skolan flöt på bra eftersom vi bara var några stycken där, för varje lektion som gick blev vi färre och färre och det slutade med att vi endast var 6 elever av 31 på den sista lektionen. Vi gick bort till stadsparken och hittade en bra och solig plats. Det var varmt  och vi åt på allt gott som vi hade med oss. Efter ca två timmar blev det väldigt kallt så vi bestämde oss för att traska hem till mig. Vi målade naglarna, lyssnade på musik och tittade på tv innan vi gick till majbålet på Gunnesbo. 
 
Bålet var ovanligt litet, och det känns bara som det blir mindre och mindre för varje år. Hur som helst stannade vi där i en kvart innan vi gick hem till mig igen, startade en film och hällde upp massor med godis och kakor. Det blev inte en jätte sen kväll och jag och Malin gick och la oss strax efter tolv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: