emelievidberg

Långhelg

Kategori: Min vardag

Vad härligt med långhelg! Jag har planerat att göra mycket och inget denna helgen, hur det nu går ihop. 
Hästen ska ridas och det ska fixas i stallet såklart. Funderar fortfarande på Pay & Jump men tror att jag ska anmäla mig iaf - och då är den på söndag. 
 
Jag måste även få annat gjort, som t.ex. handla ett nytt hänglås till mitt skåp i stallet och köpa en ny bikini. Det tillkommer säkert andra saker som jag också måste handla, hehe. 
Dessutom ska även många utvärderingar skrivas och böcker läsas - denna eviga plugghög som aldrig tycks försvinna...
 
Även om jag har mycket att göra ska jag försöka att lata mig på kvällarna och njuta av ledigheten, det fina vädret och tanken att det snart är sommarlov! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: