emelievidberg

Joakim ♥

Kategori: Joakim

Igår åkte Joakim tyvärr hem. Kändes väldigt tomt att sedan komma hem efter skolan och inte träffa honom. Rummet är alldeles tomt och tyst och jag saknar redan ihjäl mig efter honom. Inatt kunde jag heller inte sova trots att jag la mig innan elva, jag saknade hans närhet och kramar som har fått mig att somna varje natt i 3 veckor nu. 
 
Hur som helst pratar vi redan om att han snart ska komma tillbaka runt min födelsedag som faktiskt är ganska snart. 
 
Jag har haft  tre, så härliga, veckor med Joakim att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han har varit så hjälpsam med allt och riktigt engagerat sig i allt jag har gjort - speciellt det som har rört hästen. Jag har dessutom fått se en helt annan sida av honom som jag inte visste fanns. I söndags när det var städdag blev jag väldigt glad över att se honom jobba och vilja hjälpa mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: