emelievidberg

Hitta stället inom dig själv där ingenting är omöjligt.

Kategori: Min vardag

Lektionen för Moa idag gick jätte bra och hon är väldigt duktig för att ha ridit mindre än ett år. Jag hoppas att jag kommer kunna hjälpa henne med det hon behöver och få se henne utvecklas. Det var i alla fall väldigt roligt. 
 
Som vanligt med min otur fick jag ett riktigt kraftigt migrän anfall när jag betade Max så jag skyndade mig hem och tog medicin innan jag la mig ner för att sova några timmar. Så vid åtta vaknade jag igen och åt då kvällsmat innan jag satte mig med lite saker inom 4H. Är helt mör i hela kroppen sedan igår och för att jag har fått för lite sömn, så jag har inte orkat göra några läxor alls. 
 
Nu tittar jag istället på tv med mamma och ska snart gå och lägga mig. 
Vi ses! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: