emelievidberg

Fin trav

Kategori: Häst

Det blev ännu ett sent ridpass igårkväll men eftersom det inte regnade hade jag inget att klaga på. Min första känsla med ridningen igår var bara "wow!" Båda hästarna var helt underbart fina och lösgjorda, och ni skulle sett deras trav! Båda två hade rikligt med energi i bakbenen och det var väldigt roligt att rida. 
 
Max har aldrig visat en sådan fin trav och nu har jag även fått uppleva den. Jag visste om att Gunvald har en bra trav men nu har jag även fått uppleva den och fått bildbevis. Som sagt, jag är mycket nöjd med båda hästarna igår och det känns som att vi är på väg nu. 
 
Men såklart gick det även bra i de andra gångerarterna. Max imponerade även mycket i galoppen där han kändes lagom stark och full med energi som lätt gick att samla upp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: