emelievidberg

Torsdag

Kategori: Min vardag

Min dag började med att jag och två andra gick till soptippen med skräp, tungt men en väldigt rolig upplevelse. I dessa tillfällen är det bra att ha en soptipp så pass nära att man kan gå dit. 
Efter turen gick jag hem för att äta lunch och ringa dem där viktiga samtalen. Just nu ser det lite krisigt ut med att få hem ensilage men jag jobbar på det.
 
En andra tur till stallet på eftermiddag gjorde mig gott och jag hjälpte barnen med ridningen. Blir väldigt glad över de framstag som Gunvald gör :)
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, titta på tv, dricka te och läsa i min bok. Ha det bra! :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Ska du eller ska du inte låna transporten? O.o

    Svar: Låna hoppas jag på, men förklara mer i skolan idag :D
    Emelie

    2013-03-14 | 22:23:10
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: