emelievidberg

Sysselsättning

Kategori: Min vardag

Efter städningen i skåpet började jag smörja alla mina saker, tråkigt men nödvändigt :) Vid 13 -tiden kom mamma ner till stallet och undrade vad jag gjorde. Jag hade nämligen sagt att jag inte skulle rida utan bara fixa lite i stallet och sen komma hem (det tog 4 timmar haha).
 
Nu sitter jag på sängen och är stolt över mig själv som är klar med det stora arbetet som ska lämnas in imorgon. Den lediga dagen imorgon ska spenderas i stallet (var annars?) och senare i hästaffären haha :)
Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Sån skillnad det blir! Och jaha, jag är inte välkommen att följa med till affären? Nej, jag ska träna ändå så. Men kan du titta vad de billigaste läder ridstövlarna med dragkedja kostar? (a)

    Svar: Jodå, du är meeeeeeeer än välkommen att följa med gumms! :) Men jag ska dit på em, typ någon gång mellan 16-17 så du får om du vill. Men titta åt dig kan jag mer än gärna göra :D <3
    Emelie

    2013-03-10 | 23:01:16
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: