emelievidberg

Pemms, Mellan, Emelie

Kategori: Min vardag

 
I tisdags kväll gjorde jag, Malin och Julia tacos till kvällsmat. Vi åt och tittade på tv samtidigt, och efter det åt vi massor med godis, chips och munkar (tjockisar vi var). Jag och Joakim fick också varsit påskägg med massor med godis i! Vi gick och la oss tidigt då alla hade varit uppe länge och sov sedan fram till 8-tiden. 
I onsdags (igår) var Joakim i skolan så vi tre tog bussen in till stan för att ta en promenad och sedan kolla i lite affärer. Vi åt även lunch på subway. Halv tre åkte vi med bussen hem igen och började baka muffins, kladdkaka och chokladbollar. Vi åt senare kvällsmat och mycket mer än så hann vi inte innan det var dags att köra Malin & Julia till tågstationen. 
Dagarna har varit jätte roliga och det piggade upp mig massor. Bara själva grejen, att dem tog sig tiden att faktiskt åka till mig gjorde mig alldeles jätte glad. Tänk att jag har så otroligt snälla kompisar :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Åh vad skönt att höra att du uppskattade alltihop! Det hade inte varit så kul för oss att spendera väldigt många timmar på tåget annars... Haha ;)
    Du är otroligt snäll du med, och därför kunde vi inte hålla oss en vecka innan vi fick träffa dig igen :D

    Ha nu ett fortsatt bra lov och en trevlig påsk så ses vi snart<3

    2013-03-28 | 15:05:15
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: