emelievidberg

Påsk

Kategori: Min vardag

Igår var vi hos Joakims farmor & farfar för att äta påskmiddag. Det var ganska många där med vi gjorde inte något speciellt förutom att äta, fika och fotografera. Dock ville de tre yngre tjejerna att jag skulle vara med dem och klä ut mig, och medan Joakim höll fast mig kunde de välja ut kläder haha. 
Jag har även lånat ett obejtiv av Emma som jag lekte med ganska mycket. Jag vet inte riktigt om dessa bilderna klassas som bra, men för att inte vara van att ställa in fokus manuellt så är jag nöjd. 
När vi hade åkt hem körde vi sedan vidare hem till Joakims mamma för att äta tacos med henne och Kimman. VI kom hem ganska sent på natten men inte kunde jag sova så länge nu imorse, det har nog hänt något med mig^^
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: