emelievidberg

Nej..

Kategori: Funderingar

Jag kan inte riktigt sätta fingret på denna dagen. Vissa studer har varit trevliga, underbara och enkla medan andra stunder har varit frustrerande, tråkiga och ledsna. Det är precis sådana dagar som jag hatar, och jag vill helst av allt bara försvinna för att slippa genomlida dem. 
 
Det största oro-momentet just nu är att få hem hö eller ensilage då vi endast har ett fåtal balar kvar som räcker till söndag/måndag. Om allt går som det ska hoppas jag att vi kan hämta det på lördag eftermiddag någon gång. Annars kommer jag få panik...
 
Imorgon är det en väldigt lång dag eftersom vi ska ha FN-rollspel. Känner redan nu hur lite energi jag har och när vi dessutom endast har en timmes rast, och inget mer så känns dagen inte så lockande. 
Ursäkta för endast negativa saker idag, men alla dagar kan inte vara positiva ;)
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Annars kommer du bort till torn och köper ut några balar ;) Vi har precis fått in 250 nya ^^

    Svar: Jasså, men tror du att det skulle funka då? :) för vi behöver ändå så att vi klarar oss fram till betet hehe :)
    Emelie

    2013-03-12 | 22:57:09
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • Emma säger:

    Inte att hämta fram till sommaren, men om leveransen skulle vara försenad så ni behöver några balar ;D

    Svar: jaha, då förstår jag :)
    Emelie

    2013-03-13 | 07:14:44
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: