emelievidberg

Mycket att göra

Kategori: Min vardag

Varför ser jag alltid skolan som ett stressmoment? Prov på fredag, inlämning av ett större arbete på måndag och FN-rollspel på onsdag + övriga läxor. Lektionstiden räcker ju aldrig till så idag har jag spenderat 4 timmar med psykologiplugg och känner fortfarande att jag inte kommer att hinna. 
 
Idag fick jag hjälp av personalen i stallet med att mocka och mata min pålle så att jag i lugn och ro kunde plugga, och det var behövligt. Imorgon är en till icke-stalldag då jag ska fortsätta med mitt pluggande för att klara av provet. 
Annars händer det inte så mycket för mig imorgon förutom skolan 11.55-15.30 och sen plugg som sagt. 
 
Mycket mer spännande än så är inte mitt liv för tillfället haha, skola, hästen, plugga och sen om igen ;) Men så fort jag har något roligare att berätta om kikar jag in här :)
Bild från gårdagens uteritt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: