emelievidberg

Årets första hoppträning

Kategori: Max Timotej

Behöver jag kommentera det ens? Under fm byggde jag upp ett sånt otroligt hoppsug att jag var alldeles till mig. När vi väl hade släpat alla hinder till fältet och börjat hoppa är C inte alls på samma hopphumör som jag. Kan sammanfatta träningen med några entsaka ord; vägra, springa vid sidan om, krascha rakt in i hindret och stanna mellan två hinder för att sen ta ett jätte skutt...
 
Emma hade tålamod till tusen med mig idag. Gång på gång sprang han vid sidan av och tog alla bommar med sig, jag var inte så irriterad i början, men ju flera gånger det hände ju argare blev jag. Och jag vet att jag inte ska bli arg på honom, men det gick verkligen inte alls bra. Han gillar inte hinder om det ligger bommar framför, om det är ett litet hinder framför så det blir studs, eller om det ligger bommar nära hindret överhuvudtaget. Mot slutet när Emma ställde upp en rättuppstående hinder, utan några konstigheter, då, då hoppar han som en kung. Haha, åh hästen alltså :) Men, jag tycker om honom lika mycket iaf  ♥
Fler bilder kommer upp imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: