emelievidberg

Min dag

Kategori: Min vardag

Igår efter skolan cyklade jag hem och mös med Joakim framför tv:n. Vi åt lite godsaker och efter det gick vi en runda på 3 km för att det var så fint väder. 
 
Runt halv sju kom Malin och Julia hem till mig och vi gick ner till cyklarna. Där fick jag ta på mig en ögonbindel som jag skulle ha medan Julia skjutsade mig på pakethållaren. Vi åkte lite runt om kring men i och med att jag kan nästan alla vägar innan och utan till, så förstod jag var vi var när vi stannade. Nämligen vid ravinen. Där blev jag bjuden på korv med bröd, cupkakes, cider och cola - riktigt gott!

Fick som present en väska, skal och skyddsplast till ipod, en bok som ska vara i samma stuk som Femtio Nyanser av... och jag fick även en hårsnodd som man gör en stor fin uppsättning med. 
 
Kvällen var jätte trevlig med mycket skratt. Vänner är något bland det bästa som finns, vad skulle jag ha gjort utan dem?

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Du glömde tuggummi och tuggummipaket, haha ;)

    Jadu, vad skulle vi ha gjort utan dig? <3

    Svar: Oj, jag det glömde jag att skriva :O <3
    Emelie

    2013-06-05 | 21:09:38
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: