emelievidberg

13 grader

Kategori: Min vardag

Dagarna bara flyger iväg och det känns som att jag vill göra massor men att tiden inte räcker till och jag har inte orken till det (fysiskt). Hur som helst så är det jobb om dagarna och efteråt rider jag Max om han inte har ridits under dagen. Efter ridningen finns det inte så mycket kvar av dagen så jag hinner inte med så mycket mer förutom kvällsmat och såklart lite kvällsfika med te om nätterna. Men igår hann jag med en shoppingrunda så när det blir fint väder ska jag gotta mig i det nya :) 
 
Idag ska jag se om jag och Julia ska iväg för att handla lite presenter till Malin som fyller år idag - men är i Grekland så vi får inte träffa henne riktigt än. 
 
Morgoninlägg brukar inte vara så sammanhängande, speciellt inte när det är sommarlov - men nu ska jag bege mig till jobbet och ta hand om lite kollobarn som ska ha rykt-tävling och lite annat. Dessutom ska jag prata med undulaten som är väldigt pratglad när dyker upp på morgonen. 
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Du behöver nog semester, för var du fick det (att vi skulle handla idag) ifrån vet jag inte ;*

    Svar: Hahah jo, semester behövs nog ;)
    Emelie

    2013-06-27 | 21:22:08
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: