emelievidberg

"mitt i natten inlägg"

Kategori: Min vardag

Äntligen börjar jag känna att det är sommar och att jag har sommarlov även om jag jobbar en vecka till. Vädret är härligt, jobbet flyter på och jag har faktiskt planer alla dagar nu tills dagen då jag åker hem till Joakim. '
 
Idag efter att jag hade slutat gick jag hem och planerade en inköpslista och cyklade sedan till affären för att handla lite småsaker som behövdes. Gjorde pannkakor till kvällsmat, städade lite och fixade med annat smått. Hann inte med så mycket mer innan jag begav mig ner till stallet igen för att möta upp Emma. Hämtade Baxter i hagen och fixade mig och honom innan vi traskade iväg för att fotografera. 
 
Jag antar att Emma får höra massor med positiva saker om hennes bilder, men oj vad hon kan! Bilderna som hon tar är långt ifrån vad jag någonsin kommer kunna drömma om. Och på tal om Emma och bilder så har jag helt glömt bort att visa de bilder som hon tog på mig och Baxter för ett tag sedan - dock går dem inte att ladda upp just nu för min dator är lite kvällstrött ^^
 
Några timmars sömn innan jobbet är också välbehövligt...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: