emelievidberg

Allt är förklädda lärdomar

Kategori: Min vardag

Det var inte mycket att göra i stallet imorse när jag kom dit utan jag satt mest ute och solade i det underbara vädret. Kom därför hem strax efter tolv och då åt jag lunch i min ensamhet innan jag satte mig vid datorn och började läsa igenom alla 73 inlägg på bloglovin som jag hade missat att läsa. 
 
Läste lite körkortsteori ute på balkongen men det tröttnade jag ganska snabbt på. Vandrade runt, fram och tillbaka och tillslut brast jag ihop. Efter två timmar hade jag fått nog med att vara ensam hemma så jag hoppade på tåget hem till mormor och spenderade några timmar där. Vi åt kvällsmat tillsammans och hon hade köpt jordgubbar. Var lagom hemma till sju igen då jag skulle ha en lektion och ja. Nu sitter jag framför datorn och insåg att det blev en ganska bra dag ändå (bortsett från imorse när alla åkte här ifrån). 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Men stackare, du får väl hänga med mig annars! ;D SV: Det ska nog gå bra att fota, peppa peppa ;)

    Svar: Ja jag tror att jag får hänge efter dig lite :) Jaa så bra ;)
    Emelie

    2013-07-08 | 00:50:07
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: