emelievidberg

7 juli

Kategori: Min vardag

Söndag och alarmet ringde 06.00... Men det berodde på att Joakim skulle åka hem imorse, eller ja, nu på morgonen. Jag ska till stallet om två timmar och när jag kommer hem därifrån kommer lägenheten att vara helt tom. Då har även resten av familjen åkt och då ska jag vara hemma själv i en hel vecka - vilket aldrig har hänt tidigare. Så om någon vill göra något  med mig måndag - torsdag så hör av er ;) 
 
Igår red vi ut och det var riktigt härligt med solen och sällskapet. Max skötte sig väldigt bra trots att korna var lite nyfikna och Gunvald försökte hinna med så gott han kunde. 
I fredags fick hästarna gå i sin nya hage och det blev lite glädje men det varade bara några minuter innan dem började gluffsa i sig allt gräs. Några fina bilder lyckades jag ta men nja, jag är en ganska kass fotograf :)
 
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Du vet, i'm just home and available after my job ;)

    Hahahaha, Max och Gunne är kära <3

    Svar: Japp :D
    Emelie

    2013-07-07 | 19:40:57
    Bloggadress: http://Lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: