emelievidberg

V. 2

Kategori: Max Timotej

Godmorgon alla som är vakna en söndagsmorgon! :) 
Snart bär det av till stallet för min del där jag ska ha "lektion" för en an tjejerna som tagit hand om Max över nyår. Jag har planerat att vi ska göra något extra roligt då Max har gått med mig nu två dagar i rad och behöver egentligen en uteritt. Eller, något roligt är väl att överdriva men jag tänker använda mig lite av koner och kanske någon bom för att variera lite. 
 
En anledning till att jag har kört på lite extra denna helgen beror på att han ska vaccineras imorgon och sen ska han ha en liten vila. Tror att han ska få vila helt på måndag och sen även tisdag då jag ska på bio. På onsdag ska jag sen börja igen så att jag hinner komma igång lite innan nästa helg för då är jag inte hemma. Sen är det inte långt tills nästa tävling och jag måste börja plugga program eftersom jag aldrig har ridit det förut. 
 
Hur som helst kommer jag som vanligt att flika in med en massa bilder från dagen och jag hoppas att ni alla får en trevlig söndag! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: