emelievidberg

Update

Kategori: Min vardag

Godkväll.
Jag hade under dagen tänkt att lägga upp bilder på Gunvald som jag tog i paddocken men så blev det inte. Skulle flytta över bilder men insåg att det inte gick då minneskortet tydligen har gått sönder. Blev hemskt besviken på det då det var mitt bästa minneskort och för att jag dessutom hade bilder som jag inte lagt över på datorn. Jag ska kolla imorgon om minneskortet funkar att sätta i datorn, eftersom det inte funkade i själva kameran. 
 
Jaha, vad ska jag då bjuda på för bilder ikväll haha? Kanske en bild på vår kundvagn när vi var och handlade idag och jag kunde inte låta bli att handla saker till stallet såklart. Nya hinkar men även en stor vattenhink/korg att ha till Max (om han inte har söndern den). 
Eller en dålig mobilbild på valdis från imorse istället för de fina vinterbilderna?
Imorgon måste jag leta fram ett annat minneskort att ha för då ska det bli gruppfotografering i stallet, åh vad det ska bli skoj om nu vädret håller i sig, med sol och allt! :)
Sov så gott.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Annars ringer du mig i panik och lånar ett ;)

    Svar: Ja, jag var nära på att göra det eftersom det klöddar ännu mer med att jag inte får rätt på mina andra två minneskort. Emma jag behöver dig!! :)
    Emelie

    2013-01-25 | 07:25:05
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • Emma säger:

    Bara smsa om det inte löser sig så kan du komma inom och hämta ett :D

    Svar: Åh tack så mycket, det ska jag verkligen göra om det fortsätter såhär :)
    Emelie

    2013-01-25 | 21:22:15
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: