emelievidberg

Tacobjudning

Kategori: Min vardag

Idag hade Joakims pappa bjudit hem en massa folk på lunch som numera har blivit en tradition. Varje år, den 1 januari, bjuder han in folk och bjuder på mat, något år har det varit hemmagjord soppa t.ex. och idag var det tacos! 
Eftersom det var nyårsafton igår och det blev rätt sent sov jag ända fram till 10.30 och började direkt hjälpa till att steka köttfärs till ca 20 personer. 
 
Folk kom, vi åt och jag testade även Camillas nya kamera, en Nikon D3200 som är såå mycket bättre en min och jag är redan avundsjuk. Var även ute och promenerade med hennes hund Kelly och Joakims farmor och farfars hund Ivan. Kall dag, massa gegga ute, god mat, pussar, kameror och annat trevligt gjorde denna dagen riktigt lyckad! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: