emelievidberg

Min helg

Kategori: Min vardag

Ja, det hela började med att jag satte mig på tåget 19.23 för att åka till Joakim. Tågresan dit var faktiskt en av de värsta då jag blev ovanligt åksjuk och dessutom var det en konstig kvinna som satt och kallade andra på tåget för subba, osv vilket gjorde det svårt för mig att somna om. Väl framme blev jag hämtad av Joakim på tågstationen och vi åkte direkt hem till honom då klockan var halv ett, och sov gott gjorde jag. 
På lördag var alarmet ställt på 9.30 men vi drog oss till 11 då det var så otroligt varmt och gosigt i sängen. Åt, fixade mig och fördrev tiden lite innan vi åkte iväg en runda med bilen. Klockan rusade iväg riktigt snabbt och runt 17 svängde vi in till American Pizza och beställde en stor tacopizza. Sen åkte vi hem till Joakims mamma och åt + tittade på en rolig film. 
Vi åkte hem ganska tidigt, runt åtta-tiden tror jag att det var. Väl hemma plockade vi fram godis och kollade på filmen Killers. Det var riktigt mysig att äntligen kunna sitta hos Joakim igen och bara känna all värme från honom, min älskling :)
Idag när vi vaknade sken solen in genom fönstret och det var riktigt härligt väder :) Synd att jag inte hade tagit med mig kameran då det hade blivit otroligt fina bilder, istället sprang jag ut med mobilen för att fånga det fina ljuset vilket inte riktigt lyckades hehe ^^
Nu: ska jag nanna kudden riktigt gott då jag är superduper trött efter den skumpiga resan hem. Imorgon kommer dessutom Gunvald - jag är peppad till tusen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: