emelievidberg

Lugn torsdag

Kategori: Min vardag

För ovanlighetens skull har det ändå varit en helt okej dag idag. Fick sovmorgon och vaknade pigg efter 9 timmars sömn vilket också är ovanligt. Eftersom det är torsdag har jag inte had om Max så jag har tagit vara på min lediga dag. När jag kom hem började jag med att göra en matsedel för att jag blev så sugen på vissa maträtter, bland annat köttfärspaj och ugnspannkaka, mums! 
Annars har jag mest lagat mat, pluggat till religionsprovet nästa vecka och ätit frukt & avokado. Alltså har jag inte haft en händelserik dag vilket kan vara väldigt skönt ibland, inte bara stressa överallt och inte ha tid till allt. Nu ska jag faktiskt sätta mig framför tv:n vilket inte händer allt för ofta och ta en kopp te. 
Vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: