emelievidberg

Lördag

Kategori: Min vardag

Klockan är bara över tio och jag är redan läskigt trött och ändå har jag inte gjort något särskilt under dagen. 
  • Fodrat hästarna och släppt ut dem
  • Övningskört 
  • Handlat foder och blivit fattig
  • Lagat lunch och pratat i tre timmar hos farmor
  • Övningskört lite till
  • Fodrat hästarna och tagit in dem
  • Gått på bio med kompisar och sett Sune i Grekland
  • Fixat ramar till alla hästarna
Har alltså inte ens hunnit med att äta någon kvällsmat än, men tänkte snart gå iväg och skära upp avokado och banan, är så otroligt sötsugen! :)
Och imorgon kommer dagen som jag längtat efter - jag ska rida Gunvald för första gången på hemmaplan. Undrar lite hur han kommer bete sig, jag har longerat honom, tränat ledarskap och promenerat ganska mycket med honom. Han är fortfarande lite stissig när han får vara helt själv och har dessutom överskottsenergi som han nu har samlat på sig. Mamma får alltså följa med imorgon för att finnas till hands om något skulle hända. Bilder på detta kommer självklart att komma upp här under morgondagen :) 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Tacktack för allt! <3 Vad var det du sa när du åkte iväg med bussen? O.o

    Svar: Tack själv! <3 Haha jag frågade dig vad du sa x)
    Emelie

    2013-01-27 | 01:22:11
    Bloggadress: http://Lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: