emelievidberg

Kod: randig

Kategori: Min vardag

Idag bestämde jag mig för att vi skulle ta några nya bilder tillsammans eftersom jag knappt har några. Utan att tänka på det bytte jag om till något och när jag sen kollade på bilderna såg jag att vi båda hade klätt oss i randigt (lite skoj tyckte jag att det var^^) Efter fotograferingen åkte vi iväg till Jula för att handla ett väggfäste till Joakims tv och sen blev det mat på Bk. Sedan två timmar tillbaka har vi möblerat om i hela hans rum och det börjar urarta sig lite nu :)
 
Imorgon bär det av hemåt för min del och jag ser fram emot att träffa Max och stöka ner i mitt egna rum. Däremot vill jag inte tillbaka till vardagen på det viset att jag måste sitta i skolbänken 8-16 och sen ha hemarbete att göra i ca 2-3 timmar varje dag. Hur som helst ser jag fram emot att ta tag i alla 14 personer som nu har hört av sig på min annons om medryttare. En person ska komma och hälsa på honom och provrida och om de inte tivs tillsammans ska jag beta av de andra utifrån vad jag själv tycker. Det såg ju faktiskt lite mörkt ut ett tag innan med att hitta någon medryttare eller fodervärd men nu ser det ut att vända helt! :)
 
Nu ska jag kila iväg för att hjälpa Joakim med möbleringen och sen ska vi fixa lite fika (baguett, chokladbollar & chips) innan det är sängdags. Ha det så bra så hörs vi imorgon! :)
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Nej vad söta!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

    Du får ta bilder på hur hans "nya" rum ser ut och visa tycker jag, för jag (och malin) orkar inte vänta till sommaren på att få se hur det ser ut (a)

    Jag blir såååå glad när du nu har fått så många intresserade medryttare/fodervärdar! 14 stycken, där måste det iallafall finnas en som kommer att bli det :D Grattis eller vad man säger! <3

    Svar: Haha tack :) <3 Ja jag skulle ha gjort det men jag hann inte ta någon bild, men jag kanske ska dit snart igen, om 2 veckor kanske, och då lovar jag att ta en bild och visa er den ;) Ja, jag är också superglad, klart att det borde finnas en åtminstone :p tacktack gumms!!! :) <3
    Emelie

    2013-01-07 | 12:23:55
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: