emelievidberg

De längsta resorna gör vi i vårt inre

Kategori: Min vardag

Anledningen till att det har varit lite tyst här beror på att jag var hemma idag från skolan. Imorse hade jag feber och mådde inte alls bra så jag stannade hemma. Sov ganska länge och när jag vaknade mådde jag lite bättre. När jag sen hade fått lite mat i magen var det endast lite huvudvärk som satt kvar (+ all hosta osv). 
Har hunnit göra lite läxor som är tills på fredag och besökt Julia och Pave. Annars händer inte så mycket just nu. Imorgon är det öppet hus på skolan och jag har sovmorgon till 13.05 (men ska ändå upp 8). Livet bara rullar på ;)

Kommentarer

  • Kimman säger:

    ÅÅÅÅ min fina kisse! <3

    Svar: :) <3
    Emelie

    2013-01-31 | 14:58:44
    Bloggadress: http://kimmans.se

Kommentera inlägget här: