emelievidberg

Ändrade planer

Kategori: Min vardag

Egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem imorgon med mamma i bilen men så blev det inte. Joakim var så snäll att han beställde och betalade en biljett till mig så jag ska åka hem på måndag morgon (07.09). Vi får alltså 2 hela dagar mer tillsammans vilket ska bli väldigt roligt eftersom Joakim är ledig från skolan över helgen såklart. Idag tog vi en sovmorgon fram till 11 och gick sen upp för att tvätta & äta frukost. Runt halv 2 begav vi oss iväg för att lämna min tunga påse men julklappar (den är tung för att jag fick två kartonger med tallrikar). Hälsade på Joakims farmor & farfar i några timmar och spelade mest kort under den tiden + åt pannkakor. 
 
Sen körde vi hem för att fortsätta tvätta, städa och fixa. Har även hunnit skrika mig hes när Joakim fångade en spindel i en burk som han sen ställde på min dator. Usch, jag är superrädd för spindlar, det är något blad det värsta jag vet. Men fredagkvällen fortsätter då vi ska göra egen pizza, starta en bra film på tv:n och sen bara gotta oss hela kvällen :) Hoppas att er fredagkväll blir lika bra som min! :)
Saknar även hästen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. På något sätt är jag mindre van att vara ifrån Max än vad jag är van vid att vara iväg från Joakim. På måndag ska jag äntligen få cykla till stallet som vanligt, spendera timmar där och pussa på min älsklingshäst! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: