emelievidberg

16 januari

Kategori: Min vardag

.Filmen (mammas pojkar) igår var rolig  och helt i min smak då min humor är väldigt speciell. Hela kvällen i sig var trevlig då jag och Julia först åt Pizza innan vi begav oss mot bion. Sen gjorde jag bort mig inne i salongen genom att spilla ut läsk på min egen stol så att jag sen blev helt blöt av läsk. Jag i ett nötskal ^^
 
Onsdag eftermiddag innebär för mig att jag sitter och väntar på att min tyska lektion ska börja. Eftersom lektionen innan blev inställd fick jag en håla där jag har pluggat religion. Nu däremot sitter jag istället och smaskar i mig en baugett för att inte hungra ihjäl under lektionen. 
 
Efter skolan ska jag nästan direkt till stallet för att pyssla med Max och sen rida honom lite lätt nu. Får se om min ridbana är upplyst så att jag kan rida där, annars får jag helt enkelt skritta ut på vägen. När stallet är avklarat ska jag spendera min kväll ensam hemma med läxböckerna. 
Vi hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: