emelievidberg

Tyst och tomt

Kategori: Min vardag

Igår hade jag fullt upp hela dagen så jag hann inte alls kika in här. På morgonen släppte jag ut hästarna innan jag cyklade till torns för att vara funktionär. När det sen var klart cyklade jag hem och åt en massa godsaker med familjen (kanelbullar, tårta och kakor). Innan jag hann göra något var jag tvungnen att cykla ner till stan för att träffa några andra på espresso house, jag överväger nämligen om jag ska vara med som cheerleaders på super bowl eller inte. 
 
Efter det lilla mötet traskade jag ner till stallet igen för att ta in hästarna och även mocka till Max. När jag sen kom hem igen började jag träna på tyskaglosorna innan sängen kallade. Jag var helt slut när jag la mig vid halv 11 tiden. 
 
Snart ska jag ha träning för Emma så ska ner till stallet igen. Känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden. Ska se om jag hinner uppdatera mer senare ikväll. Vi hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: