emelievidberg

Släpp taget eller släpas med

Kategori: Min vardag

Hur kommer det sig att jag alltid kringår min egen planering? Igår hade jag tänkt att plugga jätte mycket inför danskaprovet, och istället börjar jag laga mat, kolla igenom alla bloggar jag kan komma på, dricka te, poppa popcorn och titta på tv hela kvällen. Haha! Jag antar att det beror på att danskaprovet alltid är de lättaste proven att skriva. Första provet tog endast 15 minuter att skriva ^^
 
Jag ska inte cykla till skolan förrän om en timme - så jag har än gott om tid att nörda mig framför datorn. Får se hur många lektioner jag har idag då en lärare är sjuk jag vet inte riktigt när jag börjar än, hm. Om det sen visar sig att jag har håla kan jag ju alltid träna till danskaprovet...
 
Efter skolan ska jag iaf till stallet och pyssla om Gunvald lite och hjälpa två tjejer som vill rida Gunvald. Jag har varit väldigt skeptisk till att andra håller på med honom i ridningen eftersom han inte är inriden än, och ingen i stallet förutom jag har unghästvana ( det lät lite egoistiskt, men sant). Jag vill inte att de här två tjejerna ska sitta upp på Gunvald och göra något fel, som han sen kommer gå runt med i framtiden. Det är ändå en stor (liten) häst som man håller på med, och den leker man inte med bara sådär. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: