emelievidberg

Sista lovdagen

Kategori: Min vardag

Söndag, vilket innebär hemfärd för min del och skola som vanligt imorgon. Jag hade gärna varit ledig några dagar till men lovet är som sagt slut. Redan nu känner jag hur stressen sköljer över mig som en våg då det kommer bli mycket att göra de kommande veckorna. Hur som helst så har jag packat klart min väska, ätit lunch och gjort m!ig iordning för att åka. Tåget ska gå kl 15.03 och jag är inte hemma förrän 21. Tyvärr hinner jag inte med att gå ner till stallet då, utan det får vänta tills imorgon. 
 
Har några bilder från igår som jag tänkte ladda upp sen, de flesta är dock hundbilder :) Det är tråkigt att jag redan måste åka hem, men som vanligt längtar jag hem till hästen och kompisarna. Till Joakim åker jag sen igen om cirka 4 veckor. 
Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: