emelievidberg

Onsdag

Kategori: Min vardag

Efter en svenskalektion och ett skrivet samhällsprov är jag redan hungrig, hm. Jag kommer nog alltid vara ett matvrak hur mycket jag än försöker. I väntan på att mina kära kompisar (som fortfarande skriver på sina prov) ska bli klara tänkte jag kika in här. 
 
Det är en lång skoldag idag och jag är inte hemma förrän runt 17-tiden. Ska till stallet och ta hand om Max då innan jag beger mig hem till Julia för att hon ska bjuda på mat och efterätt. Tanken var egentligen att vi skulle göra det imorgon på alla ♥ dag men då kunde inte alla tre så det får bli idag istället. 
 
Har massor att göra sen imorgon eftersom jag åker till Joakim på fredagkväll, ska packa, städa mitt rum, fixa hästpassare, göra matsäck osv, osv haha^^ Men det ska som vanligt bli skönt med en paus från skollivet och bara lata mig (har däremot två arbeten som jag ska göra klart under lovet så skol-ledig blir jag ju inte). 
Om jag hinner så hör jag även av mig ikväll med några nya bilder eller annat roligt, vi hörs. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: