emelievidberg

Mannafrutti XL

Kategori: Min vardag

Imorse kom det inget inlägg om en häst som jag har ridit eftersom jag inte haft tid till att skriva ett. I helgen ska jag sätta mig ner och försöka skriva ihop några inlägg så att ni hästintresserade har något att läsa när jag själv inte har möjligheten att vara aktiv. 
 
Vad här hänt idag då?
Det har bara varit en nästan typisk Emelie - dag haha^^ Jag befann mig på skolan runt halv åtta och cyklade inte hemåt förrän runt halv fem på eftermiddagen. Därefter åkte jag direkt ner till stan för jag hade en tid hos optikern. Om någon vecka kommer ni alltså se mig, i glasögon, hm... Sen bar det hem igen för att äta kvällsmat och plugga matte. Har prov på fredag och läraren är pappaledig = det går inte bra på lektionerna. Jag kan redan förutspå att jag antagligen kommer skriva mitt sämsta prov någonsin. Och appropå inget så åt jag och Malin mellanmål tillsammans i skolan :) 
 
För tillfället sitter jag och letar runt efter en skådespelare eller karaktär ur en film som jag kan klä ut mig till på fredag. Jag har otroligt svårt för att bestämma mig men är lite inne på Baby från filmen Dirty Dancing. Om någon skulle ha ett bra tips får den personen gärna höra av sig. Mamma tyckte att jag skulle använda mig av klädseln som jag hade hos Jessica men jag vill som sagt vara någon speciellt karaktär :)
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Heja mannafrutti! ;)

    Jag tycker att Baby är ett bra alternativ, men om du inte vill vara henne och inte kommer på något annat så funkar säkert Al Capone :)

    Svar: Haha ja, jag hoppas att Baby kommer bli bra ;)
    Emelie

    2013-02-06 | 22:43:42
    Bloggadress: http://Lunderquiiist.blogg.se
  • Emma säger:

    Baby, baby, baby ohhh! xD Kör på det! Du vet hur mycket jag älskar den filmen så kommer du på en bra outfit så ska vi ha photoshoot sen ;D

    Svar: Jo, filmen är mega bra ;)Jaså, men vad händer om jag inte får ihop en bra outfit? :O :D
    Emelie

    2013-02-06 | 22:56:10
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: