emelievidberg

lördag

Kategori: Min vardag

 
Igår hade vi en till lat-dag, precis som alla andra dagar denna veckan^^ Vi sov tills vi vaknade, runt 9 tiden, och sen var vi mest inne och tittade på tv osv. Framåt eftermiddagen begav vi oss in till stan för att stanna en kort stund hos Joakims mamma och sen hämtade vi upp hans pappa för att handla. När vi var klara försvann de båda killarna - och jag hamnade ensam i köket med att göra pizza, och jag blev inte förvånad. Efter maten hamnade vi framför tv:n och mumsade i oss pringels men även pepsi Max :) För ovanlighetens skull somnade vi ganska tidigt. 
 
Idag är det jätte fint väder ute och precis lagom varmt, runt 0 grader. Mitt kamerabatteri är på laddning och när det är färdigt ska jag gå ut och fotografera. Tänkte även ladda upp några bilder nu från igår, men internet är väldigt segt så jag kan inte ladda upp en endaste liten bild - förutom från arkivet. 
Vi hörs senare :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: