emelievidberg

Fredag morgon

Kategori: Min vardag

Är det inte underbart när klockan ringer 6 på morgonen, man cyklar till skoln 7 och två minuter innan lektionen ska börja mejlar läraren och säger att hon är sjuk och att lektionen är inställd? Sitter nu på idrottstorget och gör just precis inget. Snart är det matteprov som gäller och helt ärligt har jag ingen lust att bekymra mig om det^^ 
(Mitt sällskap består av Isa som vilar upp sig inför matten). 
 
Efter skolan ska jag kila till stallet för att pyssla om Max i kylan. Mot kvällen ska jag sen på 18-års fest med filmtema mohaha! Har annars inte så mycket mer att skriva om en fredag morgon ;)
 

Kommentarer

  • Isa säger:

    HAHAHHA vilket hemskt sällskap du fick :(
    bra bild! :D

    Svar: Nejdå, du var väldigt trevligt sällskap :D
    Emelie

    2013-02-09 | 21:19:04

Kommentera inlägget här: