emelievidberg

För att du är speciell

Kategori: Min vardag

Min dag har varit underbar, kan det bero på att det just är alla hjärtans dag? Till en början med blev jag alldeles överlycklig när Julia fick en bukett rosor av en viss person, och jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen på grund av att hon blev så glad :)
Efter skolan hann jag nästan packa klart allt, laga maten och damma i mitt rum lagom tills mamma kom och så att vi kunde åka iväg och handla. Har handlat på mig massor med saker som jag ska ha med mig hem till Joakim, det mesta i matvägen, men vem blev förvånad haha?^^ 
 
Tog en kvällsfika med mamma och åt vaniljmunk med te, såå gott! :) Sen öppnade jag även det stora paketet som innehöll 5 stycken böcker som vi beställt för någon vecka sedan. Här ska det läsas ;)
Har även fixat klart med Joakims present som han ska få imorgon, hoppas bara att den blir bra nu. Nu kallar sängen på mig för imorgon blir det en lång dag med fem lektioner, och efter det kommer jag ha riktigt bråttom att hinna med stallet + duscha på endast tre timmar, hm...  Godnatt! :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Det är tur att jag kan göra andra glada! Men det är bara för att ni gör mig glad<3

    Svar: Haha aww :) <3
    Emelie

    2013-02-14 | 22:17:31
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: