emelievidberg

26 februari

Kategori: Min vardag

 Ännu en skoldag är nu avklarad - vardagsmat. Blev lite sugen på att cykla ner till stallet när jag märkte hur mysigt väder det var ute, men jag tog mig i kragen och cyklade hem istället för att plugga danska (min medryttare har ju ändå hand om Max idag). 
 
När det är soligt och lite varmare ut som idag, längtar jag jätte mycket till våren. Fågelkvitter, grönska, värme och allt annat som hör till är idag väldigt efterlängtat. Lyckliga stunder som är fångade på bild
Nä, nu måste jag gå. kikar in här senare ikväll :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Den dagen hos mig kommer jag ihåg... Får vi göra om i vår ;) Vad är de två andra bilderna? Ditt första rödvin och en semester vid havet? :)

    Svar: Haha nej, den bilden med vinet är från en varmkväll med god mat och trevligt sällskap hos mammas kompis. Den sista bilden är taget vid en promenad vid havet vid öresundsbron :)
    Emelie

    2013-02-26 | 18:34:36
    Bloggadress: http://Lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: