emelievidberg

Uppdatering

Kategori: Min vardag

Ojoj, jag känner mig lite dålig som har halkat efter med uppdateringen men just nu är jag nog inte mig själv. Jag sover dåligt om nätterna vilket jag inte brukar göra. Har svårt att somna trots att jag är trött och sen vaknar jag av minsta lilla ljud på morgonen, och även om jag är trött och dessutom har sovmorgon har jag väldigt svårt för att somna om. 
 
Hela denna veckan som gått har jag kommit hem med huvudvärk och jag är så trött så att runt 17 har jag svårt att koncentrera mig. Pluggandet går dåligt eftersom jag på kvällen är hängig och inte orkar med något. Jag känner mig även väldigt irriterad på allt och alla och ja, jag är inte mig själv just nu. Jag hoppas att detta är något som snart går bort eftersom jag snart ska åka till Tyskland. 
 
I övrigt så är allt som vanligt, jag skriver prov och har massor att förbereda som ska vara klart vecka 16 och 17. Max  har kommit igång bättre och Gunvald gör stora framgångar vid varje ridpass. Idag var han t.ex. med på ponnyridningen och skötte sig alldeles utmärkt. Jag har även köpt Kollamasken till Max då det var 30% billigare på apotektet idag och sen har jag lyckats skriva ett A på psykologiprovet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: